W związku z Wyborami do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej odbywającymi się w dniu 9 października nowoutworzona Fundacja „Młode Umysły dla Polski”, w celu wspierania obywatelskiej świadomości, ogłasza konkurs mający na celu zwiększenie frekwencji w wyborach.
Zwycięzcą konkursu zostanie miasto o liczbie mieszkańców powyżej 100.000, które uzyska najwyższą procentowo frekwencję. Nagroda, czyli 99% (ze względów prawnych 1% z zebranych w ramach akcji kwot zostanie przeznaczone na bezpośrednie cele statutowe fundacji) zebranych w ramach tej akcji pieniędzy zostanie przekazana przez fundację największemu szpitalowi dziecięcemu w zwycięskim mieście lub - gdyby w danym mieście nie było szpitala dziecięcego - szpitalowi z największym oddziałem dziecięcym.
"Zastanawiałem się, jak - uruchamiając pozytywną energię - przekonać ludzi do szczytnego celu, jakim jest głosowanie, czyli wypowiedzenie się na temat przyszłości Polski. Uznałem, że trzeba połączyć kilka szczytnych celów: jeden ogólnospołeczny (głosowanie) i jeden osobiście, lokalnie bliski każdemu głosującemu (szpital w danym mieście). Oba zaś połączyć ze sobą naturalną chęcią każdego człowieka, by czynić dobro. Poza tym trzeci cel też jest szczytny - propagowanie celów naszej fundacji, która ma się zajmować wynajdywaniem utalentowanych młodych ludzi oraz pracy dla nich w służbie publicznej i przedsiębiorstwach, tak by nie wyjeżdżali z kraju" – tłumaczy dla magazynu „Polska The Times” prezes zarządu fundacji Marek Kujawa.
Wyniki konkursu zostaną podane na stronie internetowej w ciągu 7 dni od ogłoszenia oficjalnych wyników przez Państwową Komisję Wyborczą.
Więcej informacji o akcji na www.miastowybiera.pl
Czytaj także: "Police" pozywają Zarembę
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?